Eνημέρωση σχετικά με την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκό έτος 2021 – 22.
Σχετικά αρχεία:
Ιστότοπος 27ου Γενικού Λυκείου Θεσσαλονίκης
Μονάδα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Eνημέρωση σχετικά με την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκό έτος 2021 – 22.
Σχετικά αρχεία:
Οδηγίες και υλικό για την υποβολή Αίτησης- Δήλωσης για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ 2021, ΜΟΝΟ για μαθητές.
Οι απόφοιτοι θα υποβάλουν την Αίτηση Δήλωση σε επόμενο στάδιο που θα ανακοινωθεί αργότερα.
Η προθεσμία υποβολής από τους μαθητές με mail προς το Λύκειο είναι 25-30 Νοεμβρίου.
Υπενθυμίζουμε ότι η Α-Δ ΜΟΥΣΙΚΑ ΓΕΛ για υποβολή υποβάλλεται ΜΟΝΟ από τους μαθητές που ενδιαφέρονται για τα 3 Μουσικά Τμήματα με την ειδική διαδικασία εισαγωγής.
Οδηγίες:
α. Ο/η υποψήφιος/α βρίσκει αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr, στο σύνδεσμο ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, το υπόδειγμα της Α-Δ (Α-Δ Υποψηφίου-μόνο μαθητής/ρια), το κατεβάζει και αποθηκεύει το αρχείο της Αίτησης – Δήλωσης στον υπολογιστή του. Στη συνέχεια το συμπληρώνει (μόνο τα γκρι στοιχεία) με όποιο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου διαθέτει. Τέλος, το αποστέλλει συμπληρωμένο ηλεκτρονικά (με e-mail), μέσα στην προβλεπόμενη προθεσμία (από 25 Νοεμβρίου έως και 30 Νοεμβρίου) στο Λύκειο δηλ. mail@27lyk-thess.thess.sch.gr.
Προσοχή!!
Ο τίτλος του μηνύματος θα περιλαμβάνει τα εξής: “ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ: [Ονοματεπώνυμο μαθητή], [Τμήμα Γενικής Κατεύθυνσης]
Τα ίδια στοιχεία θα αναγράφονται και στο σώμα κειμένου του μηνύματος.
Εφόσον ο πάροχος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας διαθέτει αυτή την δυνατότητα μπορεί να ζητήσει Βεβαίωση Ανάγνωσης π.χ. οι μαθητικοί λογαριασμοί (sch.gr) ενώ αυτοί του gmail δεν έχουν.
Επιπλέον, την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την αποστολή του μηνύματος με την δήλωση του/της θα πρέπει να τηλεφωνήσει στο σχολείο για να επιβεβαιώσει οτι παραλήφθηκε η δήλωση του.
Σε περίπτωση που κάποιος μαθητής/ρια θελήσει εντός του διαστήματος υποβολής της Α -Δ, να τροποποιήσει την Α-Δ που υπέβαλε/απέστειλε, τότε θα πρέπει να στείλει νέα Α-Δ με την ένδειξη «ΝΕΑ ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ» με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, ζητώντας την τροποποίηση της προηγούμενης.
β. Όσοι δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν θα πρέπει επίσης να αποστείλουν μήνυμα όπου ο τίτλος του μηνύματος
θα περιλαμβάνει τα εξής: “ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ: [Ονοματεπώνυμο μαθητή], [Τμήμα Γενικής Κατεύθυνσης]
Τα ίδια στοιχεία θα αναγράφονται και στο σώμα κειμένου του μηνύματος
Εκ της Διεύθυνσης του 27ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης
Σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με την ισχύουσα στρατολογική νομοθεσία, οι
στρατεύσιμοι της κλάσης 2024 (γεννημένοι το έτος 2003), είναι υποχρεωμένοι να καταθέσουν Δελτίο Απογραφής (ΔΑ) κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους 2021 (από 02 Ιανουαρίου 2021 έως και 31 Μαρ 2021)
Γενικό Επιτελείο Εθνικής Άμυνας: ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΓΕΝΝΗΘΕΝΤΩΝ το ΕΤΟΣ 2003
Η ενημέρωση για οτιδήποτε σχετικά με τη λειτουργία του σχολείου γίνεται μόνο στο δηλωμένο, κατά την εγγραφή του μαθητή, email του γονέα/κηδεμόνα και στο μαθητικό email του μαθητή.
Όλοι οι μαθητές έχουν πλέον λογαριασμό στο ΠΣΔ και δική τους διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας τύπου @sch.gr με τα οποία μπορούν να συνδέονται στο η-ταξη (e-class), webex και σε οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία του ΠΣΔ.
Οι μαθητές μπορούν να βλέπουν τα μηνύματα τους από οποιαδήποτε εφαρμογή περιήγησης πληκτρολογώντας τη διεύθυνση:
https://webmail.sch.gr/login.php
και εισάγοντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης που έχουν λάβει.
Αν οι μαθητές θέλουν να προωθούν τα μηνύματά του σχολείου και στο προσωπικό τους π.χ. gmail, yahoo κλπ
έχει σταλεί, προ ημερών, μήνυμα με τα βήματα υλοποίησης της διαδικασίας αυτής. Το μήνυμα με το αρχείο των βημάτων υλοποίησης μπορεί κάποιος να το βρει στο μαθητικό λογαριασμό email του αλλά και στα μηνύματα του email του γονέα/κηδεμόνα του.
Στάλθηκε στους δηλωμένους λογαριασμούς αλληλογραφίας (mails) των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών της σχολικής μονάδας μας το πρόγραμμα μαθημάτων της εβδομάδας, 09-13 Νοεμβρίου 2020.
ΠΡΟΣΟΧΗ!! Αλλαγή ωρών έναρξης-λήξης μαθημάτων (151977/ΓΔ4/07-11-2020)
1η: 08:00-08:40
2η: 08:50-09:30
3η: 09:40-10:20
4η: 10:30-11:10
5η: 11:20-12:00
6η:12:10-12:50
7η:13:00-13:40
Για την απρόσκοπτη εκπαιδευτική διαδικασία στα υποχρεωτικά μαθήματα μέσω της πλατφόρμας Webex τοι μαθητές οφείλουν να χρησιμοποιούν για την είσοδο/συμμετοχή τους σε κάθε ηλεκτρονική τάξη (βλ. μάθημα εκπαιδευτικού) με τον
μαθητικό λογαριασμό τους και μόνο δηλ. αυτόν που χρησιμοποιούν στο e-class και τελειώνει σε sch.gr.
Μαθήτριες/μαθητές που χρησιμοποιούν διαφορετικούς λογαριασμούς, με μη-ταυτοποιήσιμα ονόματα χρηστών, δεν θα γίνονται δεκτές/δεκτοί στο ηλεκτρονικό μάθημα.
Κατ’ εξαίρεση και μόνο σήμερα είναι στη διακριτική ευχέρεια του διδάσκοντος να αποδεχθεί μαθητή με λογαριασμό διαφορετικό από αυτόν του ΠΣΔ με την προυπόθεση οτι η μαθήτρια/μαθητής θα αναγράψει στο chat το Ονοματεπώνυμό του αμέσως μετά την είσοδο του. Διαφορετικά, ο διδάσκων μπορεί να τον απομακρύνει από την ηλεκτρονική τάξη.
Οι ελάχιστοι μαθητές που δεν έχουν ενεργοποιήσει ακόμη τον μαθητικό λογαριασμό τους καλούνται να το κάνουν άμεσα εντός της ημέρας. Αν αντιμετωπίζουν προβλήματα με τα στοιχεία του λογαριασμού π.χ. όνομα χρήστη, κωδικό πρόσβασης ή/και αριθμό μητρώου μαθητή για την εγγραφή τους στο ΠΣΔ μπορούν να αποστείλουν ΕΠΩΝΥΜΑ μήνυμα στο mail του σχολείου.
Στα μαθήματα της Παρασκεύης, 06-11-2020, οι μαθήτριες/μαθητές θα συνδέονται στις ηλεκτρονικές τάξεις μόνο με τον μαθητικό λογαριασμό τους.
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος ο/η εκπαιδευτικός μπορεί να απομακρύνει μαθήτρια/μαθητή λόγω ανάρμοστης συμπεριφοράς ή παρακώλυσης της μαθησιακής διαδικασίας.Οι μαθήτριες/μαθητές οφείλουν να απαντήσουν στις ερωτήσεις του/της εκπαιδευτικού που τους απευθύνονται επώνυμα ώστε να διαπιστωθεί η ενεργή παρουσία και συμμετοχή τους καθόλη τη διάρκεια του μαθήματος.
Υπενθύμιση βασικών κανόνων συμπεριφοράς κατά τη διάρκεια μαθήματος σε ηλεκτρονική τάξη:
Η ηλεκτρονική διδασκαλία είναι ο μοναδικός τρόπος επικοινωνίας και για να λειτουργήσουμε σωστά θα πρέπει όλοι όσοι συμμετέχουν να τηρούν τους παραπάνω κανόνες.
Έχει αποσταλεί με μήνυμα στα mails των γονέων/κηδεμόνων το ωρολόγιο πρόγραμμα για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας Webex.
Πέραν των μαθημάτων στο κάτω μέρος της σελίδας αναφέρονται οι διευθύνσεις της ηλεκτρονικής αίθουσας του σχετιζόμενου εκπαιδευτικού με το μάθημα.
Αν υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα με το μήνυμα που περιέχει το ωρολόγιο πρόγραμμα θα πρέπει να αποστείλετε επώνυμο μήνυμα προς τη διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας του σχολείου: mail@27lyk-thess.thess.sch.gr
Επιπλέον, υπενθυμίζουμε οτι η πλατφόρμα ασύγχρονης εκπαίδευσης για τα μαθήματα του σχολείου μας είναι: https://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=2879
Ο κάθε μαθητής/μαθήτρια αφού εγγραφεί με το όνομα χρήστη και τον κωδικό του μαθητικού λογαριασμού του/της στο ΠΣΔ θα μπορεί να εισέρχεται σε καθημερινή βάση για να έχει πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό του κάθε μαθήματος που τον αφορά.
Εκ της Διεύθυνσης του 27ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης